Πότε θα στολίσετε το χριστουγεννιάτικο δέντρο σας;

451278


Με όλα αυτά τα χριστουγεννιάτικα καλούδια που βλέπουμε στα μαγαζιά μπαίνουμε όλο και νωρίτερα στον πειρασμό να στολίσουμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας.
 
Άλλες χρονιές το στολίζω πολύ νωρίς κι άλλες προσπαθώ να καταπιέσω τον εαυτό μου να περιμένει μέχρι τις πρώτες βδομάδε του Δεκέμβρη, παρόλο που δε θα είχα πρόβλημα να το έχω στολισμένο όλο το χρόνο.
Για να πω την αλήθεια αυτό που με τρελαίνει περισσότερο είναι τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια. Μου αρέσει πολύ να σβήνω τα φώτα το βράδυ και να τα χαζεύω όπως αναβοσβήνουν αργά. Δεν είμαι οπαδός των χρωματιστών φώτων και προτιμώ τα λευκά οπότε δε θα είχα κανένα πρόβλημα να τα βλέπω όλο το χρόνο.
Διανύουμε το τελευταίο δεκαήμερο του Νοέμβρη πλέον και σκέφτομαι να στολίσω το χριστουγεννιάτικο δέντρο μου τις πρώτες ημέρες του Δεκέμβρη. Αν αντέξω μέχρι τότε δηλαδή.
Εσείς πότε θα στολίσετε το χριστουγεννιάτικο δέντρο σας;



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κορυφαία 7403594834920654698

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

ΟΛΗ Η ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΕΔΩ !

H φωτογραφια της ημερας!

H φωτογραφια της ημερας!
Βy athinorama

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

 
item